Корзина
8 отзывов
+380966122121
+380966122121
+380
96
612-21-21
+380
93
005-56-14
Відмова у реєстрації податкової накладної. Як оскаржити рішення ДФС?

Відмова у реєстрації податкової накладної. Як оскаржити рішення ДФС?

Відмова у реєстрації податкової накладної.  Як оскаржити рішення ДФС?
Все частіше зустрічаються звернення з питаннями як оскаржити Рішення ДФС про відмову у реєстрації податкової накладної. Як же оскаржити рішення ДФС та який порядок і строки такого оскарження?

20.09.17

        Так, 04 липня 2017 року Кабінет Міністрів України  постановою від 04 липня 2017 р. № 485 затвердив Порядок розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Цей порядок визначає процедуру розгляду скарг на рішення комісії ДФС.

         Слід пам’ятати, що для оскарження рішення комісії ДФС, яка приймає рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування ЄРПН встановлено строк у 10 календарних днів після отримання Рішення комісії ДФС про відмову в реєстрації ПН/РК. Строк подання скарги може бути продовжено на підставах, що зазначені в п.102.6 Податкового кодексу України.

         Скарга подається виключно в письмовій формі особисто або через уповноваженого представника безпосередньо до Державної фіскальної служби України.

Для того, щоб не пропустити строки звернення з скаргою слід пам’ятати, що у разі:

-         безпосередньої подачі скарги до канцелярії органу ДФС, датою звернення є дата реєстрації скарги;

-         у разі направлення поштовим відправленням дата реєстрації у поштовому відділенні.

У разі, якщо ви не маєте можливості подати скаргу безпосередньо до органу ДФС, та вирішили скористатись поштовим відправленням, рекомендую відправляти скаргу цінним листом з описом вкладення.

         Крім того, якщо кінцева дата оскарження припадає на вихідний день, вона переноситься на перший робочий день тижня.

Окрім строків оскарження існують і законодавчо закріплені вимоги до змісту скарги. Так, скарга на Рішення комісії ДФС про відмову в реєстрації ПН/РК повинна містити:

·       - найменування або прізвище, ім’я, по батькові платника податку, який подає скаргу, його податкову адресу;

·       - податковий номер або серію (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб - підприємців, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) та номером паспорта);

·       - реквізити оскаржуваного рішення комісії ДФС;

·       - інформацію про причини незгоди платника податку з рішенням комісії ДФС;

·       - відомості про оскарження рішення комісії ДФС до суду;

·       - вимоги платника податку, який подає скаргу;

·       - адресу, на яку необхідно надіслати рішення, прийняте за результатами розгляду скарги.

Для досягнення ефективного результату при розгляді Скарги рекомендую додавати копії документів, на які ви посилаєтесь в скарзі та письмові пояснення, таблиці.

Скарга підписується самим платником податку, або повноважною особою, повноваження якої слід підтвердити оригіналом доручення (договору) або належним чином завіреною копією.

За результатами розгляду скарги, комісія з розгляду скарг приймає Рішення яким або задовольняє скаргу та скасовує рішення ДФС, або залишає скаргу без задоволення та Рішення комісії ДФС без змін.

Строк розгляду даної скарги визначений п. 56. 23.4 Податкового кодексу України.

Якщо вмотивоване рішення, за скаргою платника податків на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, не надсилається платнику податків протягом 10- денного строку, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податків з дня, наступного за останнім днем зазначеного строку.

Якщо ви отримали негативне Рішення комісії з питань розгляду скарг ви вже не зможете оскаржити його в адміністративному порядку, але маєте право на  оскарження даного Рішення в судовому порядку.

Задоволення ж скарги є підставою для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкових накладних/розрахунків коригування, зазначених у скарзі, з урахуванням вимог пункту 200-1.3 статті 200 Кодексу.

Маю надію, що дана стаття була для вас корисною. Якщо у вас виникли додаткові питання чи необхідність юридичної допомоги в підготовці скарги, звертайтесь.

                                                                                   З повагою, адвокат Драган Я.С.

 

Источник: Адвокат Драган Яна

Предыдущие статьи